در بحبوحه شیوع جهانی کووید-19، برندهای پیشرو در صنعت زیبایی، گامی فراتر از تولید محصولات گذاشته اند.

تلاش های برندهای زیبایی برای کمک به کووید-19

  • دونیشن محصولات مهم: برند هایی مانند برند مدونا (مدونا) و برند کایلی (کایلی جنر) ملزومات ضروری مانند ماسک، ضدعفونی کننده دست و ژل بهداشتی را به بیمارستان ها و سازمان های خیریه اهدا کرده اند.
  • نکات آرایشی کوتاه

  • کمک های مالی: برندهای بزرگ مانند ال استی لودر (Estée Lauder) و لورئال (L’Oréal) میلیون ها دلار به سازمان های تحقیقاتی و حمایتی کووید-19 کمک کرده اند.
  • تعلیق فعالیت های بازاریابی: برخی از برندها، مانند نیوتروژنا (Neutrogena)، کمپین های بازاریابی خود را متوقف کرده اند تا بودجه را به تلاش های امدادی اختصاص دهند.
  • تبدیل تولیدات: برندهایی مانند کریستیان دیور (Christian Dior) و شیسی دو (Shiseido) خطوط تولید خود را برای تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر داده اند.
  • حمایت از کارکنان صنعت: برندها برنامه هایی را برای حمایت از سالن های زیبایی، آرایشگران و سایر متخصصان صنعت که تحت تأثیر تعطیلی ها قرار گرفته اند، راه اندازی کرده اند.

تولید ماسک صورت

بسیاری از برندهای زیبایی مانند سپورا (Sephora) و لوپرا (L’Oreal) با متخصصان صنعت پوشاک همکاری کرده اند تا ماسک های صورت پارچه ای تولید کنند و به جلوگیری از شیوع ویروس کمک کنند.

جذب افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها)

برندها افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) را برای افزایش آگاهی و تشویق کمک های مالی به تلاش های مبارزه با کووید-19 استخدام کرده اند. آنها از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند تا جنبش #BeautyUnites را ترویج کنند.

با شیوع ویروس کووید-19، نیاز به کمک رسانی و حمایت از کادر درمان و سایر افراد آسیب دیده افزایش یافته است.

در این میان، برندهای زیبایی نقش مهمی در ارائه کمک های سخاوتمندانه ایفا کرده اند که به شرح زیر است:

محصولات بهداشتی و مراقبتی

بسیاری از برندهای زیبایی اقدام به تولید و اهدای محصولات بهداشتی و مراقبتی ضروری مانند ژل ضدعفونی کننده، ماسک صورت و دستکش کرده اند.

این محصولات به بیمارستان ها، مراکز درمانی و سازمان های غیرانتفاعی اهدا شده تا در اختیار کسانی قرار گیرد که بیشترین نیاز را دارند.

حمایت مالی

برندهای زیبایی از سوی دیگر کمک های مالی قابل توجهی به سازمان های خط مقدم انجام داده اند.

این کمک ها صرف تأمین تجهیزات پزشکی، حمایت از تحقیقات و ارائه کمک های مالی اضطراری به کادر درمان و خانواده های آسیب دیده شده است.

برندهای زیبایی در مبارزه با کووید-19

اپیدمی کووید-19 به صنایع مختلف از جمله صنعت زیبایی ضربه زده است. اما در همین حال، شاهد همبستگی بسیاری از این برندها با جامعه نیز بوده‌ایم.

حمایت مالی و اهدای محصولات

بسیاری از برندهای زیبایی به ارائه کمک‌های مالی مستقیم و اهدای محصولات به سازمان های خط مقدم مبارزه با کووید-19 پرداخته‌اند. به عنوان نمونه:

  • لورآل بیش از 50 میلیون یورو برای کمک به پرسنل بهداشتی و خانواده‌های آسیب دیده اهدا کرد.
  • ایستای لادر بیش از 10 میلیون دلار به سازمان جهانی بهداشت و سایر سازمان‌های خیریه اهدا کرد.
  • شیمو توشتنی بیش از 2 میلیون دلار محصول بهداشتی و شوینده را به بیمارستان‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی اهدا کرد.

حمایت از پرسنل بهداشتی

برندهای زیبایی از سوی دیگر برای حمایت از پرسنل بهداشتی که در خط مقدم مبارزه با کووید-19 قرار دارند، اقدامات مختلفی انجام داده‌اند.

مثلاً:

  • کلینیک میزبان آموزش آنلاین زیبایی رایگان برای پرسنل بهداشتی بود تا به آنها در مراقبت از خود و بیمارانشان کمک کند.
  • مک به پرسنل بهداشتی که به مدت طولانی از ماسک صورت استفاده می‌کردند محصولات مراقبت از پوست رایگان ارائه داد.
  • اولتا کارت‌های هدیه و سایر حمایت‌های روحیه بخش را به پرسنل بهداشتی توزیع کرد.

صنعت زیبایی در سراسر جهان در حال بسیج شدن برای کمک به مبارزه با بحران کووید-19 است.

از تولید ماسک و ضدعفونی کننده دست گرفته تا اهدای پول به خیریه ها، برندهای زیبایی نقش مهمی در حمایت از جوامع در طول این همه‌گیری ایفا می‌کنند.

ماسک و ضدعفونی کننده دست

یکی از قابل توجه ترین راه‌هایی که برندهای زیبایی در حال کمک به مبارزه با کووید-19 هستند، تولید ماسک و ضدعفونی کننده دست است.

راهکارهای آرایش

برندهایی مانند LVMH و Estee Lauder میلیاردها ماسک و ضدعفونی کننده دست تولید کرده‌اند و آنها را به بیمارستان‌ها، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و عموم مردم اهدا کرده‌اند.

اهدای پول

علاوه بر تولید ماسک و ضدعفونی کننده دست، برندهای زیبایی نیز میلیون‌ها دلار به سازمان‌های خیریه اهدا کرده‌اند تا به مبارزه با کووید-19 کمک کنند.

برندهایی مانند Shiseido و Unilever ده‌ها میلیون دلار به مؤسسات خیریه‌ای مانند صلیب سرخ و سازمان جهانی بهداشت اهدا کرده‌اند.

در بحبوحه پاندمی ویروس کرونا، برندهای زیبایی قدم پیش گذاشته اند تا در مهار این بحران کمک کنند.

از تولید محصولات بهداشتی ضروری گرفته تا اهدای کمک های مالی به سازمان های مبارزه با کووید-19، این برندها تعهد خود به سلامت و رفاه جوامع را نشان داده اند.

یاری رساندن با محصولات حیاتی

کمبود ماسک و ضدعفونی کننده دست در اوایل پاندمی، چالشی بزرگ برای مصرف کنندگان و متخصصان بهداشت بود. برندهای زیبایی مانند لورئال و هنکل با تغییر خطوط تولید خود به تولید این محصولات ضروری پاسخ دادند.

لورئال بیش از 15 میلیون گالن ضدعفونی کننده دست را به بیمارستان ها، خانه های سالمندان و سایر سازمان های نیازمند اهدا کرد.

حمایت های مالی برای سازمان های خط مقدم

برندهای زیبایی از سوی دیگر کمک های مالی قابل توجهی برای حمایت از سازمان هایی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار داشتند، اختصاص داده اند.

در ماه مارس 2020، Coty Inc مبلغ 10 میلیون دلار به بنیاد جهانی بهداشت برای حمایت از تلاش های جهانی برای مقابله با پاندمی اهدا کرد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...